Vlastníte nemovitost, kterou chcete upravit, rekonstruovat a posléze nabízet jako ubytovací kapacitu pro větší počet rekreantů? A nachází se vaše nemovitost v zajímavé krajině, například v Lužických či Jizerských horách, kde by mohl být zájem o víkendovou nebo dovolenkovou turistiku či různé oslavy a podobné akce? A už jste přemýšleli nad tím, jak dát svým klientům na vědomí, že existujete, a že jim nabídnete něco nevšedního, co jinde neobjeví?
V první řadě byste měli vsadit na webový prostor, protože vhazování letáků do schránek je nejen neefektivní a drahé, ale velmi náročné i časově. Navíc se lidem vnucujete, a to nemají rádi. Mnohem užitečnější je nabídnout jim možnost, ať si vás najdou sami, skrze webové vyhledávače a dobře zpracované SEO.
Až budete mít tuto koncepci nachystanou, měli byste se soustředit na samotný obsah webu, čím klienty přitáhnout. A zde se dostáváme mnohdy na tenký led, protože lidé jsou velmi citliví na první dojmy, které buď osloví, nebo ne. Jestliže se jim zobrazí docela všední, nudná stránka, s úvodní fotkou jakéhosi stavení, anebo dokonce přímo průčelí domu a vedle něj hned několik zmenšených snímků toalety s koupelnou a venkovní terasy, nemůžete počítat s nějakým nadšením. Klidně se může stát, že si vaši prezentaci ani neprohlédnou do konce.
První dojem dělá opravdu hodně a lidé pak mohou odpustit nějaké drobné nedostatky, co se objeví pak, a tak se snažte vsadit právě na tento moment. Může to probíhat třeba tak, že se zobrazí grafická prezentace průletu dronu nad vaším penzionem, se záběry do okolních hvozdů, což chytne za srdce kde koho. Za slunečného počasí ti bude perfektní chyták nebo spíše „trhák“.
Čemu byste také měli věnovat pozornost, je virtuální prohlídka interiéru. Jak vytvořit virtuální prohlídku, se dozvíte od profesionálů, a ti vám také vhodně poradí, jak ji koncipovat, které prostory do ní zahrnout, a jak ji navázat k ostatním informacím na webu.